פניות ותלונות הציבור

אנחנו מקשיבים, לומדים מכם ועושים הכל לשפר! שתפו אותנו, עדכנו אותנו! 

יחידת פניות ותלונות הציבור משמשת כחוליה המקשרת בין תושבי העיר, בעלי העסקים וכלל הלקוחות לבין היחידות המקצועיות בעירייה. הטיפול בכל פנייה נעשה מתוך הבנת צרכי התושב, ומחויבות למתן מענה איכותי ומהיר. 

עיקר השירות של היחידה הינו לתת מענה מקצועי ויעיל, תוך עמידה ברמות השירות שנקבעו, ביצוע מעקב ובקרה אחר תהליך הטיפול בפנייה.  

בנוסף, יחידת פניות הציבור תוכל לאתר ולזהות מגמות ונושאים מערכתיים שישקפו את צרכי הציבור. 

וכחלק מהעובדה שיחידה זו שייכת לאגף השירות והחדשנות, קיים קשר ישיר בין ממצאי הפניות לשותפות מלאה וסיוע בבניית ממשקי עבודה ויצירת תהליכי עבודה אחידים ויעילים לשירותכם. 


לרשימת המצלמות העירוניות

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

פתיחת פנייה

{{evetCallFileLength}} קבצים מצורפים

{{acceptFileMessage}}

  • {{f.name}}

כתובת נושא הפניה:

יש לציין שם רחוב ומספר ו/או תיאור מיקום. במידה ולפנייה אין כתובת יש לציין בתיאור המיקום: “אין כתובת”.

פרטי הפונה:

{{MessageStatus}}

מנהלת היחידה לפניות ותלונות הציבור

{{title}}
{{AllDetails.FullName}}

יצירת קשר:

מנהלת היחידה לפניות ותלונות הציבור

{{DepAllDetails.Name}}

יצירת קשר:

ימי ושעות קבלת קהל:

  • ימי קבלה{{DepAllDetails.ReceptionDays}}
  • ימי ושעות פעילות:

  • שעות קבלה{{DepAllDetails.ReceptionTime}}

איתור פנייה

פרטי הזדהות:

יש להזין לפחות נתון אחד

מספר פנייה {{eventCall.eventCallId}}

  • נושא{{eventCall.eventCallSubject}}
  • תאריך פניה{{eventCall.eventCallOpenDate | amDateFormat :'DD/MM/YYYY'}}
  • שעת פניה{{eventCall.eventCallOpenDate | amDateFormat :'HH:mm'}}
  • מוקד{{eventCall.eventCallCenter}}
  • תאריך עדכון סטטוס{{eventCall.eventCallStatusUpdateDate | amDateFormat :'DD/MM/YYYY'}}
  • סטטוס הפניה{{eventCall.eventCallStatus}}
  • סיבת הדחייה
    {{eventCall.rejectionReason}}